5.8.17

Pumpa na grudima

Ovu obožavaTu pesmu već 15 godina, koliko dugo nosim pumpu, pevam ovako. Refren bar. Pa sam se igrala uz kafu. I kad dođu vrućine, ne znam kud ću je.
(Inspired by: Bomba u grudima - Jakarta)


Refren:
Imamo božiji dar od tehnike
Zato aktiviraj, i to što god možeš bolje
Ja imam pumpu na grudima
I jedan žestok plan samo za dvoje



Pred očima sve mi se okreće
Još čujem mljatz čokoladica
Sve male brojke slažu svoje male strahove
Za n-ti slatki rat u mojim venama

Imamo pokvarene, loše baterije
I znak zeke na njima
Ne smemo šejk, u, jer odvali brzo
Mnogo brže nego banda svetskih šejkera

Srce kaže da kad krene želja
Koja je najslađa
A tvoj zvuk je bipli dipli
Za moju pesmu takav zvuk je sasvim dovoljan

I tvoje pokvarene, loše baterije
I znak zeke na njima
One su jedini i pravi problemi
U mojim #dolcevita crnim očima

1 comment: