6.12.15

Vazduh u kateteru zbog avionskog leta

O fenomenu pojave vazduha u kateteru tokom avionskog leta sam čitala ranije i bila uvek oprezna. Navodno, to se događa zbog promene pritiska. Međutim, do sada mi se nije dešavalo, ali za sve postoji prvi put.

Imala sam jedan let od 10 sati, a nakon toga i let od dva sata. Tokom oba leta nisam primetila nikakve oscilacije u šećerima, niti se vazduh pojavio. Ali, kad sam sletela i došla kući, imala sam šta da vidim: nekoliko vazdušnih prekida u razmaku od po par milimetara, dugih oko 0.5 do 1.5 cm. Skoro trećina katetera je bila ispresecana vazduhom. Naravno, glikemija, koja je bila neočekivana, me je najpre naterala da proverim sistem. Srećom, videla sam na vreme, bila sam "tek" 11.9mmol/l. "Otkačila" sam se od pumpe, dala 10 jedinica kroz "Fill Canula" opciju (ili "Prime" na starijim modelima), dala korekciju i stvar rešena.
Tako da, ako putujete avionom, bacite pogled na kateter s vremena na vreme :)


No comments:

Post a Comment